Thursday, January 9, 2014

91's Setelah Aku Kau Miliki


Hiya Mr. Bloggy,

I'm feeling a lil bit mellow today. As I listen to this, hey.. it's kinda nice. The lyrics fit fine with what I'm feeling at the moment. Anyway, I just feel like sharing the lyrics here. It's in Malay though. This is a song performed by Shima in 1991's Juara Lagu. The title is: Setelah Aku Kau Miliki.

Setelah Aku Kau Miliki
Shima

Mereka lihat ku tersenyum
Gembira bagai tiada duka
Begitu indah dipandangan
Tapi hatiku keretakan bagai sinar
Purnama terang yang terbakar

Setelah aku kau miliki
Mana janjimu yang sejati
Segala bagai kiambang
Zahirnya nampak berkembangan
Akar tak jejak di dasaran
Terluka cintamu itu

( korus )
Jelmaan yang mendatang
Meragut menggoda
Membenam binasa cinta
Aku di genggaman
Engkau lepaskan
Kerna memburu khayalanmu
Yang menjanjikan
Rembulan keribaanmu
Engkau kehancuran

Tidakku mampu membencimu
Biarpun cuba ku lepaskan
Tapi rantaimu mengunciku
Di kota cinta jelmaanmu
Tidakku rela dibinasa
Bersama cintamu itu

No comments: