Wednesday, September 17, 2008

..kad raye, lipas and coconut jelly...


Kung kung kung...I'm a lil bit tired today..dunno y..though it's holiday, still i'm feelin a bit off...haha..

Had too much fun perhaps, with ekwan's around..i just can't stop laughin....btw, have u guys got his Kad Raya? Yang feeling selebriti tu?? I got it yesterday..after breaking fast with aimi, tjul n him...

Assignment?Oh, you mean..ASSIGNMENTSSS?...got tonnes of them as a matter of fact! Anyhow, procrastination is thick in my blood..ia menguasai diriku yang serba lemah ini..ohoho...damn, I'm learning to accept the fact that I'm LAZY...

Earlier this morning, kami bersahur kat "Shaz"...it was great, I must say. Tajul, jage mate anda tuh! But...how unlucky for me that.. I faced a series of an unfortunate event on my way to "Shaz"...Terlompat-lompat aku terkenangkan lipas yang menumpang glamor tatkala aku melalui 7-eleven...There was a mama roach there..ape aku nak buat?? Nak pijak kang, sian kat anak2 dy..dy tgh cari nafkah untuk mereka! chesss..Lipas, lipas, mengapakah kamu ade ketika mane aku tunduk..harusla aku ternampak kelibatmu yang sexy dan curve mu yang montok itu!!! Darn it!!! Malu siot...
Kejam tajul menggelakkan aksi 'ganas' aku ketika itu...ches...Amboi, kalu insiden yang dye lari sampai kat gate umah aimi pabila terlihat lipas aritu, xde la plak aku nk gelak2 camtu..tapi aku gelak jugak..kah kah kah..ops...

Then, we got home..n it was dark...maka, tido la kami sehingga pagi menjelang. Aimi came in the afternoon...hoho...nak melalak kat umah terpakse la control sikit..almaklumla, ratu 'suare sedap' ade kan...kene la cover sikit...

Then, we headed to Bazaar Ramadhan kat SS13...it's big! So many people there....I bought myself sebungkus nasi ayam (yg kurang enak) and sebungkus guava juice (it was ok I guess) and aimi insisted to buy us..coconut jelly..(it's great but too sweet for me)..Thanx aimi, luvya... Naz drive laju sgt tadi...ekwan menjerit ala-ala pondan ampang yg dah upgrade level kepondanannye... Ahahaha...

It was fun tadi.... Perut pun dah kenyang!!! Burp...

p/s-nak tgk muvi la mlm ni...c?!..i'm such a golden procrastinator! Darn!
I can't wait to see what tomorrow has to offer!
-Salam-

10 comments:

taj said...

nice one...

lipas tuh

ahahaha...

skang aku tak leh berenti gelak

ayat ko

kelaka..

ewan mohad said...

haiyooo...

upgrade kan nokzzz...

gettooohhh...

*aku cume ikot kat hati yang perlu menjerit apabila aku terase ade ancaman sajorkk... naz bawak laju... ancaman hebat tuh... boleh mati aku menepek kat tingkap keta tuh....

~fiNdinG a VoiCe~ said...

muahahaahah...tajul, jangan kamu cuba untuk menjadi cikgu grammar di sini ya! aku sdh lame x mengarang!

name lipas tu mak som i think..

~fiNdinG a VoiCe~ said...

ekwan...ancaman? ancaman kate kamu..

ancaman terhebat ialah pabila kamu membebel pot pet pot pet n bagi wrong direction bilamana kita mau ke 13 tadi..ahahahaha

Anonymous said...

seperti yang selalu di praktiskan pabila kelibat lipas di temui..

ikut ya..

1.pijak sampai lumat
2.genggam smpai mati
3.makan (optional)

hahah

*guava juice seriously tastes like S*it!

nyesal ak bli ari tuh

ewan mohad said...

acad >

tidak ade satu pun yang akan niza praktiskan bile die jumpe lipas...

yang selalu niza praktiskan ialah...

larikkkkk... nyehh, lipass...

*ampon nokzz...

~fiNdinG a VoiCe~ said...

acad, thanx for the tips...errr...dunno how it will help, but...maybe i'll try...except the 2nd n d 3rd part...those r gross...

~fiNdinG a VoiCe~ said...

amboi ekwan..mcm aku x tau je ko takut ape..nak aku reserve cicak kt ko?ahahahaha...terbang...

p/s..jgn marah ye..

taj said...

acad... ko jgn berangan tak takot lipas...

muahahaha...

~fiNdinG a VoiCe~ said...

oh..ade org takut lipas tahap extreme jugak ke..??ahahahaha...kantoi..