Monday, November 17, 2008

Kolej Tenggol yang HOT!! sss...

Waduh, waduh..I miss my college days (tetibe je).. I was at Kolej Tenggol this evening and it's nice. I love the scenery. Seriously. Oh, I miss my Malacca days.

I couldn't drive in at first. There's a sign in front the post guard's gate ("Kereta Pelajar: Sila Masuk Di Pos B") Gee...how on earth should I know where the heck is "Pos B"?! So, I had to wait for Harith to move his butt out for...almost 45 minutes!

I've forgotten the route in UiTM Dungun already. Boleh sesat kalu aku masuk sorang2... It was raining. Lotsa students berlari-lari anak kambing from pantai, headed towards the shelter (Pondok depan gate UiTM) Sume ber'kapel'..hisy, aku sorang je xde lover...sedey.....

When Harith got in d car, I drove to the 'Pos B' gate, (which happened to be GATE BELAKANG!) Sambil mamandu, sambil menikmati keindahan alam..,in my case, sambil mencuci mate...ahahahaha.... I had fun. Driving inside the campus. Best bangat dong.

Then, sampai la aku di Kolej Tenggol. Dengan selambe anak badak aje aku park kat tempat RS Kolej Tenggol. He's an Ustaz...pheew..mujur x sempat jumper... Kete Unser beliau memblok jalan hadapan, so aku kene reverse which I did! and guess what, I hit the divider (Huh, talk about pandai budget...dah la x tengok side mirror belah Harith..syok je bawak kete...) Ahahahahha..Maka aku pun parking lah kete d tempat yang sesuai.

Ketika mane aku memasuki Kolej itu...pemandangannye bertukar menjadi BIRU!!! Biru mata hitamku...ahahha.. Harith's room is on d 2nd level..still d view was BLUE...y? OMG, there's so many hotties!!! Adoi... Ape yg aku buat ini???? Apa yang kukatakan ini????

In his room, there's a guy sleeping. When he woke up...WOW, he's so f*****g CUTE! I seriously don't know what I'm saying! Pssss...the truth is, he's a 'friend'...rupe2nye, PLU jugak...he was nice...we sembang-sembang..ngumpat-ngumpat, gelak-gelak..lalalala..aktiviti rutin di situ. Sambil Harith pack his stuffs (yang amat bertimbun), aku 'bermesra' dgn teman sebiliknye..(jgn pikir bukan2 ok, we were just talking!!!)

Pastu, da abis sumbat barang dalam but kete (PENUH!), we headed to the beach. The rain has stopped already. Makan-makan sikit, minum-minum sikit...n bla bla bla....Adoi, penat betul ari ni... Esok Harith ade paper...when I asked him course ape dy amik, dy jawab "CS"...aku tanye la ape tu "CS", hampeh, dy jawab "Counter Strike"...Haha..actually, it's "Computer Science"..whatever la..Good luck Harith.

Itu sahaja la aktiviti aku di kala petang tadi.... Aku amatlah boring sebenarnye...Huhu...c ya round...

p/s-Sedeynye hidup keseorangan ini...uhuk uhuk...

8 comments:

ewan mohad said...

shittt...!!!

next time I nak ikot you pegi sane...

I don't care.. I nak ikot jugak...

b0b0y said...

eceehhhh..dah ad partner br nampak..f*****g cute..?ngendeng2 la cepat..hik3..best of luck!!!

p/s:terang2 x innocnt..ekekeke

~fiNdinG a VoiCe~ said...

ekwan, betul ni? jom!...huhu..;p

~fiNdinG a VoiCe~ said...

ape plak boboy, not a partner la..he's a friend..;p

b0b0y said...

ala..mn la taw from being a fren n then turn to something special..who knows kan..hik3

ewan mohad said...

oke nyehh... nnt mak drag pakai heels 4 inchi ngan evening goen belah sapai peha... pastu catwalk dengan yakinnye kat dlm uitm ittew...

~fiNdinG a VoiCe~ said...

boboy,
like i said...nothin happened..dy da ad partner, turun dr kuantan semate-mate nk jmpe dgn dy..ahahaha...

~fiNdinG a VoiCe~ said...

ekwan, ko nak mampos? pak guard dorang makin strict..last time aku masuk (around 1.20pm) kene tahan dowh...ahahahaha...